جدیدترین مقالات روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها روز دنیا

جدیدترین مقالات روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها و سخت افزارهای روز دنیا در وبلاگ تکنولوژی روز را دنبال کنید.

گوشی موبایل بخش جدانشدنی زندگی روزمره‌ی عده‌ی زیادی است، همان‌قدر که کارایی آن برای ما ارزشمند است، ابزارک‌ها و لوازم‌های جانبی که در کنار استفاده از خود موبایل، تهیه و استفاده می‌کنیم نیز به همان اندازه مهم هستند. در این مقاله قصد داریم با راهنمایی نکات مهم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به علاقه مندان این حوزه اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهیم .

محبوبیت بیش‌ از اندازه و کاربردی بودن آن‌ها باعث جذابیت این نوع از محصولات شده است که توجه بسیاری از افراد را از صاحبان کسب و کار تا خریداران را به خود جلب می‌کند. جالب است بدانید که امروزه تعداد دستگاه‌های تلفن همراه بیشتر از تعداد افراد جهان است و این بدان معناست که فرصت کافی برای شما وجود دارد تا بخشی از بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند را بدست آورید.

 

پرفروش ترین موبایل در ایران

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل را دارید، باید بدانید کدام لوازم جانبی موبایل در ایران پرفروش ترین هستند تا بتوانید. زیرا این لوازم جانبی در بازار تقاضای بیشتری دارند و باید بتوانید آن ها را در فروشگاه اینترنتی خود تهیه و عرضه کنید تا فروش خود را افزایش دهید.

همچنین با توجه به محدودیت سرمایه راه اندازی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل، شناخت و یافتن بهترین لوازم جانبی برای فروش در ایران باید در اولویت شما باشد. پس بیایید پرفروش ترین دستگاه های موبایل در ایران را ببینیم:

  • انواع قاب گوشی (شامل قاب ژله ای، قاب سیلیکونی، قاب چوبی، محافظ 360 درجه و ...)
  • دانلود انواع شیشه برای صفحه نمایش گوشی
  • کیف تلفن
  • باتری
  • شارژر انواع گوشی موبایل
  • هندزفری (سیمی و بلوتوثی)

با تحقیق در بازار و شناخت برندهای معتبر این لوازم جانبی موبایل، می توانید یک عمده فروش قابل اعتماد را انتخاب کنید و محصولات را در وب سایت لوازم جانبی موبایل خود ارائه دهید.

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل با استفاده از فروشگاه ساز

یکی از مقرون به صرفه ترین راه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی که زمان و هزینه کمتری از شما می گیرد، ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی با کمک فروشگاه سازان مختلف است که با آن می توانید فروشگاه اینترنتی خود را بدون خرید ایجاد کنید. میزبانی بدون دخالت در مسائل فنی و طراحی. دامنه خود را طراحی و متصل کنید. با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه ساخت، این روش به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها در بین مشاغل کوچک شناخته می شود. اگر به دنبال راهی بدون دردسر برای ساخت فروشگاه خود هستید می توانید از فروشگاه ساز سازیتو استفاده کنید.

 

ساخت سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل با وردپرس

از دیگر روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس است که یکی از روش‌هایی است که در کنار هزینه اصلی ساخت فروشگاه اینترنتی که صرف فرد متخصص می‌کنید، از هزینه‌های جانبی بالایی نیز برخوردار است که ساخت فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس را به یکی ار روش‌های پر هزینه اما در عین حال محبوب تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید از ‌هزینه طراحی سایت‌ با این روش مطلع بشید، مقاله اختصاصی ما رو در زمینه هزینه‌های راه اندازی سایت مطالعه کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی با برنامه‌نویس اختصاصی

یکی دیگر از روش‌های سنتی و قدیمی در زمینه ساخت سایت فروشگاهی، طراحی سایت به کمک برنامه‌نویسان است این روش در کنار ویژ‌گی‌های بی‌شماری که دارد، یکی از پرهزینه‌ترین روش‌هاست که در کنار دستمزدی بالایی که باید به فرد متخصص پرداخت کنید،

 

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

در روش ساخت سایت با فروشگاه ساز شاپفا شما چند مرحله کوتاه تا راه اندازی فروشگاه آنلاین خود خواهید داشت:

 

ثبت نام اولیه و وارد کردن مشخصات و اسم سایت خود

قرار دادن لوگو فروشگاه و تعریف روش های ارسال و پرداخت

اضافه کردن محصولات به فروشگاه

دریافت اینماد و درگاه پرداخت آنلاین

اتصال فروشگاه به ترب و ایمالز

دریافت سفارش ها و ارسال آنها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۷
soroush sadra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی