جدیدترین مقالات روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها روز دنیا

جدیدترین مقالات روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها روز دنیا

جدیدترین اخبار از تکنولوژی ها و سخت افزارهای روز دنیا در وبلاگ تکنولوژی روز را دنبال کنید.

ویندوز 10 برای یک سری هدفون های بلوتوثی - از جمله AirPods اپل - افزایش کیفیت صدای زیادی دارد.

 

ویندوز 10 از پشتیبانی بلوتوث AAC برای کیفیت بهتر صدا بهره می برد

 

امروز این شرکت اعلام کرد که پشتیبانی از رمزگذار بلوتوث AAC به ویندوز 10 آغاز می شود ، با شروع با Windows Insiders. در حالی که ویندوز 10 قبلاً از رمزگذار با کیفیت دیگری به نام AptX پشتیبانی می کند ، بسیاری از دستگاه های صوتی این کار را نمی کنند.

قابل توجه است ، هدفون های اپل - از جمله Beats - به طور انحصاری از AAC به عنوان گزینه با کیفیت بالا استفاده می کنند. من محصولی را آزمایش کرده ام که فقط از AAC پشتیبانی می کند (به غیر از پایه SBC) ، بنابراین این خبر بسیار خوبی برای این علاقه مندان به صدا است.

خبرهای خوب بیشتری وجود دارد اگر تا به حال سعی کرده اید از هدفون های بی سیم برای تماس تصویری استفاده کنید ، احتمالاً با یک کنجکاوی آزار دهنده روبرو شده اید که باعث می شود ویندوز 10 دو منبع صوتی جداگانه را برای همان دستگاه لیست کند. یکی می گوید (استریو) و دیگری (Hands-Free AG) ، اما فقط دومی برای تماس ها کار می کند. مثلا:

 

 

 

 

این به زودی به گذشته تبدیل خواهد شد. ویندوز اکنون تنها منبع واحد را نشان می دهد و هرگونه تغییر در پس زمینه را انجام می دهد. می دانید ، روشی که باید در تمام این مدت وجود داشته باشد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا در هنگام مکالمه مستقیماً میزان صدای هدست خود را کنترل کنید.

حال ، اگر کسی که در مایکروسافت با صدا کار می کند این مطلب را می خواند ، آیا می توانید ببینید که کدام رمزگذاری در واقع استفاده می شود؟ شاید نتوانم تشخیص دهم که آیا از یک رمزگذاری فانتزی استفاده می کنم یا SBC مضر. منظورم این است که ، مطمئناً ، من بعضی اوقات نمی توانم تفاوت را تشخیص دهم ، اما باید بدانم. مخصوصاً اکنون که AAC علاوه بر SBC و AptX ، پردازنده آن است.

این تغییرات با Insider Build 21370 در حال انجام است. آنها باید با بروزرسانی عمده بعدی ویندوز در اواخر امسال به طور گسترده تری برای کاربران عرضه شوند.

آیا می دانید یک خبرنامه در مورد فناوری مصرف کنندهوجود دارد؟ این Plugged In نامیده می شود - و می توانید در اینجا مشترک آن شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۳
soroush sadra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی